Kursevi - Coding Giants - Online škola programiranja za djecu i mlade

Počeo je upis u online školu programiranja! Provjerite!

Uvod u svijet Minecrafta koristeći programski jezik Scratch. Ovo je savršen način da započnete vašu prvu avanturu sa programiranjem.

  • 5 susreta (Jednom sedmično)

  • 2 x 45 min (Svaki susret)


Za kurs 120 BAM

Termini i upis

Imate li pitanja?

Uvod

Programiranje u Minecraftu jedinstvena je prilika za istraživanje različitih aspekata Minecrafta iz perspektive programiranja. Kombinacijom modernih rješenja s dokazanim platformama, omogućujemo vam da naučite razne programe i programske jezike kroz svijet Minecrafta. Naši online kursevi nisu internetski seminari niti kratki kursevi na Youtubeu! Tokom naših predavanja putem Interneta, svaki učenik će moći vidjeti zaslon nastavnika, čuti o čemu nastavnik govori, a nastavnik će imati uvid u ono što učenik radi i o čemu govori (vidjet će zaslon svakog učenika). Svaki učenik će moći usmeno postaviti pitanje, a nastavnik će odgovoriti na svako pitanje i tačno ukazati na konkretnu pogrešku i način na koji se ona može ispraviti.

Plan kursa

Cilj predavanja je naučiti osnovne elemente u različitim jezicima programiranja i koristiti ih u praksi. Učenici će naučiti o platformi code.org, zahvaljujući kojoj će svi elementi programiranja biti odmah vidljivi u minijaturnom svijetu Minecrafta. Naučiće načela kontrole kretanja, kako koristiti petlje i komunicirati s predmetima i objektima.
Tokom predavanja učesnici će se družiti s legendarnim Minecraftovim likom Witherom. Kroz saradnju s Witherom naučiće osnove programiranja u Scratchu, stvaranje objekata i njihovu međusobnu interakciju. Uz to će se predstaviti koncepti uslovne petlje i kloniranja.
Nekoliko Endermana odlučilo je ukrasti škrinje iz Stivovog trezora. Pokušaćemo ih zaustaviti koristeći snagu naših lukova. Tokom predavanja naučićemo šta je izvlačenje i kako ga koristiti u programiranju.
Stvorenja iz Minecrafta napadaju dvostrukom silom. Pridružite se Steve-u i jednom zauvijek porazite svoje protivnike. Učenici uče kako stvarati i primati poruke. Takođe, razgovaraće i o naprednim matematičkim aktivnostima.
Cilj predavanja je sažeti informacije o programiranju u Scratch-u. Osim toga, biće predstavljeno i okruženje MakeCode, koje učenici koriste kada prelaze iz jedne lekcije u drugu.